Privacy statement Brotherlouis.nl
Brotherlouis.nl is een geregistreerde handelsnaam onder KvK 27288915 en eigendom van Louis Jansen. Het bedrijf is gevestigd aan Valkenboskade 672, 2563 JR in Den Haag.
Persoonsgegevens
Er zijn een paar plekken op deze deze website waar persoonsgegevens een rol spelen.
1. Het contactformulier
De gegevens die je daar invult zijn de gegevens die ik minimaal nodig heb om jou vraag per email te kunnen beantwoorden. Deze gegevens worden in mijn lokale email programma opgeslagen. Ze zullen niet gebruikt of doorverkocht worden voor commerciële doeleinden.
2. Google Analytics - cookies
Analtytische cookie: Google Analytics
Functie: Meten, analyseren van bezoekersgedrag en optimaliseren van content en website inrichting voor jou
Op iedere pagina van deze website staat een Google Tag Manager-script. Met deze tooling kan ik eenvoudig andere scripts inladen zoals het Google Analytics-meetscript.
In Google Analytics kan ik algemene bezoekers informatie zien zoals het aantal pagina vertoningen, uit welk land bezoekers komen en bijvoorbeeld hoe lang bezoekers op de website zijn. Alle informatie is geanonimiseert en is niet terug te herleiden tot jou als persoon.
De cookies die hiervoor geplaatst worden door Google Analytics, komen terecht in het tijdelijke geheugen van het apparaat waar jij mijn website mee bezoekt. Tenzij je zelf ingesteld hebt op jouw apparaat dat cookie niet opgeslagen mogen worden. Je kunt te alle tijden dit tijdelijke geheugen zelf opschonen.
3. Chatbot
Om je 24/7 te kunnen helpen met vragen over Zuidoost Azië, kun je gebruik maken van mijn chatbot. De chatbot is beschikbaar op mijn website en in Facebook Messenger.
Om chatten op de website mogelijk te maken, maak ik gebruik van een chatwidget van Kommunicate.io. Alle door jou getypte tekst wordt zichtbaar in het back-end systeem van Kommunicate. Ik kan alle getypte tekst zien. Dit geeft mij de mogelijkheid om mee te kijken in het gesprek dat jij voert met de chatbot.
De reden hiervoor is dat de chatbot lang niet altijd antwoord heeft op jouw vraag. Ik kan het gesprek overnemen. De chatbot stopt dan met de communicatie.
Wanneer je tegen de chatbot praat wordt de door jou getypte tekst door Kommunicate.io doorgestuurd naar het chatbot systeem, Google Dialogflow. De chatbot vraagt jou nooit om persoonsgegevens.
Heeft de chatbot geen antwoord op je vraag en heb je de vraag gesteld in de chat widget op de website, dan zal de chatbot je vragen om een email adres of mobiel nummer achter te laten. Zodat ik op een later moment het antwoord per email of Whatsapp naar je kan sturen. Dit hoef je uiteraard niet te geven als je geen antwoord wilt.
Heeft de chatbot geen antwoord op je vraag en heb je de vraag gesteld via Facebook Messenger, dan is het niet nodig om je te vragen naar persoonsgegevens. Want in dat geval kan ik het antwoord op een later moment naar je Facebook Messenger-account sturen. Die informatie wordt door Facebook gedeeld met Kommunicate.io
4. Brotherlouis voice assistant
Je kunt je vraag ook stellen aan de Brotherlouis Voice Assistant. Hiervoor heb je een Google Home speaker, Android toestel of de Google Assistant-app voor iPhone voor nodig.
Je kunt de voice assistant vragen stellen door het spraak commando
Naast een chatbot, kun je ook 24/7 geholpen worden door mijn voice assistent. De voice assistent is bereikbaar via de Google Voice assistent via het spraakcommando "Praat met Brother Louis". Alles dat jij als gebruiker vertelt tegen de voice assistent wordt automatisch opgeslagen in Google Dialogflow.
De voice assistent zal jou nooit vragen om persoonlijke gegevens te delen.
Het kan wel voorkomen dat de voice assistant geen antwoord voor je heeft. In dat geval zal wel gevraagd worden om een e-mailadres of mobiel nummer waarmee ik jou via dat e-mailadres of Whatsapp op een later moment het antwoord op je vraag kan sturen.
Geld verdienen
Op veel pagina's van deze website staan links naar websites waarmee ik samenwerk. Een samenwerking kan het gratis plaatsen van een link zijn. Maar ik kan ook betaald krijgen voor het plaatsen van links, wanneer je op een link klikt of wanneer je op de desbetreffene website iets koopt.
Dit is een bron van inkomsten voor mij. Hier kan ik niet van leven en dat hoef ook niet. Ik vind het vooral leuk om mijn passie voor Azië op deze website te uiten, om jou daarmee te helpen en om mijn kennis van chatbots, ecommerce, conversie optimalisatie, website performance, online marketig, user experience en web analytics hier te kunnen uiten.
Alle content die ik maak is gratis toegankelijk voor jou. Op alle vragen die je mij stelt krijg je gratis antwoord. Sinds 2004 heb ik heeeeel erg veel tijd in deze website gestoken. Het aantal uur is inmiddels ontelbaar. Het geld dat ik hiermee verdiend heb staat niet in verhouding tot de tijd die ik hierin stop. Dat hoeft ook niet want het is een hobby en passie voor mij.